تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
انواع چسب کاغذ دیواری

انواع چسب کاغذ دیواری

امتیاز

انواع چسب کاغذ دیواری

امروزه با منسوخ شدن رنگ آمیزی دیوارهای منازل و روی بورس آمدن نصب کاغذ دیواری،شناخت انواع چسب کاغذ دیواری اهمیت زیادی پیدا کرده است.

شرکت های مختلف با توجه به تجربه خود به تولید انواع چسب کاغذ دیواری می پردازند.

از آنجایی که کاغذ دیواری جزو کارهای هنری و حساس به شمار می آید و ظریف کاری و توجه به جزییات در آن بسیار حائز اهمیت است شناخت و دسترسی داشتن به انواع چسب کاغذ دیواری اهمیت خود را پیدا می کند.

نصب موفق انواع کاغذ دیواری به عوامل مختلفی بستگی دارد.علاوه بر استفاده دقیق و بجا از انواع چسب کاغذ دیواری،توانایی نصاب در اجرای پروسه نصب،کیفیت کاغذ دیواری و کیفیت دیوار در اجرای مناسب نصب کاغذ دیواری بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع چسب کاغذ دیواری با توجه به نوع کاغذ دیواری و زیرسازی و جنس دیوار باید انتخاب شود.به عنوان مثال دیوارهای گچی به علت جاذب بودن بسیار بالا به مقدار بیشتری از چسب کاغذ دیواری نیاز دارند.

دیوارهایی که به وسیله رنگ روغنی پوشش داده شده اند به مقدار کمتری از چسب کاغذ دیواری نیاز دارند.

به طور کلی بهتر است قبل از نصب کاغذ دیواری،دیوارها با لایه ای از پرایمر پوشش داده شوند تا جذب و چسبندگی افزایش یابد و به مرور زمان درزهای کاغذ دیواری باز نشوند.

اگر بخواهیم انواع چسب کاغذ دیواری را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱٫چسب کاغذ دیواری فوری یا اصطلاحا چسب پوستر

۲٫چسب های کاغذ دیواری آماده برای مصرف

۳٫چسب همه منظوره نصب کاغذ دیواری

مطلب پیشنهادی  قیمت روغن موتور کاسترول

۴٫چسب های فوق العاده قوی با قدرت چسبندگی بسیار بالا

۵٫چسب های کاغذ دیواری قابل استفاده در آب سرد

هر کدام از انواع چسب کاغذ دیواری تکنولوژی منحصربفرد خود را دارند و صرفا گران بودن یک نوع چسب کاغذ دیواری به معنای بهتر بودن آن چسب برای کاغذ دیواری مد نظر شما نیست.

در صورت نصب کاغذ دیواری توسط خودتان حتما قبل از استفاده از انواع چسب کاغذ دیواری با فردی با تجربه در این زمینه مشورت کرده و یا اطلاعات قید شده بر روی جعبه چسب کاغذ دیواری را مطالعه بفرمایید.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7792

بازگشت به بالا