تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
قیمت روغن موتور کاسترول

قیمت روغن موتور کاسترول

امتیاز

روغن موتور کاسترول

قیمت روغن موتور کاسترول

روغن کاسترول

قیمت روغن موتور کاسترول جزو عباراتی می باشد که به طور متناوب و دائمی در موتورهای جستجوگر مورد جستجو قرار می گیرد.

قیمت روغن موتور کاسترول در مقایسه با سایر روغن موتورها بسیار مناسب می باشد.قیمت روغن موتور کاسترول با توجه به کیفیت بالای این روغن بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

شرکت کاسترول جزو شرکت های جهانی برتر می باشد.شرکت کاسترول محصولات متنوعی را تولید می کند و محصولات تولید شده توسط شرکت کاسترول فقط محدود به تولید روغن موتور کاسترول نمی باشد.

شرکت کاسترول در سال ۱۹۰۰ میلادی توسط چارلز ویک فیلد تاسیس گردید. این شرکت ابتدا با نام شرکت نفتی ویکفیلد شهرت داشت.

با گذشت زمان این شرکت به شرکت کاسترول تغییر نام داد.

شرکت کاسترول بعدها با شرکت نفتی bp ادغام گردید که این امر ارزش شرکت کاسترول را چندین برابر افزایش داد.

قیمت روغن موتور کاسترول این شرکت را به شرکت تولید کننده روغن معروف کرده است در حالی که شرکت کاسترول جزو تولید کننده های برتر مایع خنک کننده،گریس،واکس و پاک کننده می باشد.

قیمت روغن موتور کاسترول باعث شده است که محصولات این شرکت برای خودروهای بنزینی،دیزلی و حتی موتور سیکلت ها مناسب باشد.

شرکت کاسترول علاوه بر روغن های خودرویی به تولید روغن های صنعتی هم می پردازد.

روغن صنعتی کاسترول در صنایعی نظیر سیمان، صنایع داروسازی،کارخانه های خودور سازی، پتروشیمی، مواد غذایی،نیروگاه هاو صنعت کشتیرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

به علت افزایش قیمت روغن موتور کاسترول اخیرا محصولات تقلبی کاسترول در بازار افزایش یافته است.برای در امان ماندن از گزند این سودجویان باید روغن موتور کاسترول را از نمایندگی های مجاز تهیه نمود.

مطلب پیشنهادی  روغن موتور بهران

روغن موتور کاسترول به دلیل دارا بودن ترکیبات مولکول ها به صورت هوشمند و دقیق و همچنین دارا بودن تکنولوژی سنتتیک،برای حفاظت مداوم و فعال بسیار مناسب است.

مولکول های دقیق و هوشمند در روغن موتور کاسترول با ایجاد چسبندگی و اتصال به سطوح فلزی موتور اتومبیل،لایه ای جدید و مازاد بر روی سطوح فلزی موتور خودرو ایجاد کرده که هم درحین راه اندازی و هم در حین حرکت ازموتور خودرو، محافظت کامل می نماید.

قیمت روغن موتور کاسترول در مقایسه با سایر روغن ها یک نوآوری منحصر به فرد در فناوری روانکار ی به شمار می اید که به عنوان نتیجه و حاصل دقیق از تحقیقات علمی گسترده برای شناسایی راه حل حفاظت موتور در طی مراحل رانندگی به شمار می رود.
روغن موتور کاسترول با توجه به فرمولاسیون خاص خود برای گستره وسیعی از موتورهای بنزینی در اتومبیل های سواری و همچنین وسایل تجاری سبک مناسب است.
بخش اعظم فرسوده شدن موتور در حین استارت زدن اتفاق می افتد.

زمانی که خودرو متوقف است و خاموش می شود روغن کاسترول از سمت موتور به سمت کارتل موتور سرازیر می شود ولی مولکول های هوشمند روغن کاسترول حتی در زمان خاموش بودن خودرو در محل دقیق خود بر روی قطعات موتور باقی خواهند و مانند آهن ربا به قطعات فلزی موتور می چسبند.

روغن موتور کاسترول با طراحی منحصربفرد خود مصرف سوخت خودرو کاهش داده بنابراین می توان سوخت بیشتری را نسبت به سایر روغن موتورها ذخیره کرد.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7589

بازگشت به بالا