تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
کیفیت روغن ایرانول

کیفیت روغن ایرانول

امتیاز

کیفیت روغن ایرانول

روغن ایرانول

روغن ایرانول از جمله روغن موتورهای با کیفیت تولید شده در کشور می باشد.

کیفیت روغن ایرانول بسیار بالا بوده و مناسب بیشتر خودروهای تولید شده در کشورمان ایران می باشد.

طی چند ماه گذشته شرکت ایرانول از با کیفیت ترین محصولات خود رونمایی کرد.کیفیت روغن ایرانول طی این رونمایی به رخ کشیده شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، دراین مراسم که در شب ولادت حضرت معصومه(س) و با حضور مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو ، آقایان چگینی مدیرحراست شستا ، خسروی عضو هیات مدیره تاپیکو و معاون اداری و مالی صندوق سرمایه گذاری سازمان بازنشستگی برگزارگردید، از چهار محصول جدید ایرانول رونمایی شد.

مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در این مراسم طی سخنانی، گفت: چهار محصول جدید ایرانول دارای بالاترین سطح کیفی روز دنیا می باشد که روغن موتور سوپر رونیا با سطح کیفی SN  و گرید۵W30  مناسب برای تمامی خودروهای خارجی در ایران، سوپر رونیا هیبریدی که برای نخستین بار تولید شده و دارای سطح کیفی SN و گرانروی ۰W20  می باشد مناسب برای تمامی خودروهای هیبریدی ، سوپر رویال با سطح کیفی  SM و گرید ۵W40  که حتی برای ون های دیزلی نیز مناسب است و سینتیوم محصول مشترک ایرانول و پتروناس با سطح کیفی SN و گرانروی۵W30  می باشد که عرضه شده است.

وی تاکیدکرد: خوشحالم که در سال حمایت از کالای ایرانی چهار محصول با کیفیت روغن موتور ایرانول را به بازار عرضه خواهیم کرد تا از خروج ارز برای واردات روغن موتور جلوگیری شود و تمامی خودروهای وارداتی و هیبریدی می توانند روغن خود را با کیفیت همسطح روغن های مشابه خارجی و حدود ۴۰ درصد قیمت کمتر تامین کنند.

مطلب پیشنهادی  گریس های تخصصی و فوق تخصصی مولیکوت

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول کیفیت برتر را شعار کلیدی و استراتژی این شرکت دانست و گفت: با افزایش کیفیت و  تنوع محصولات و تکمیل سبد کالای خود توانستیم فروش انواع روغن موتورهای ایرانول را با حدود ۵۰ درصد افزایش از ۱۱۰ میلیون لیتر سال ۹۴ به ۱۶۰ میلیون لیتر در سال ۹۶ برسانیم و سهم بازار ایرانول را از ۱۹ به حدود ۲۷ درصد افزایش دهیم .

شرکت ملی نفت ایران در راستای خصوصی سازی شرکتهای دولتی و سیاست های کلان دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کاهش حجم تصدی گری دولتی در حوزه غیرانحصاری و واگذاری امور به بخش خصوصی، با هدف توسعه مشارکت این بخش در فعالیتهای اقتصادی و صنعتی، به منظور افزایش کارآیی ، واحد های روغن سازی پالایشگاههای تهران و آبادان را به سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و آستان قدس رضوی واگذار نموده است.

که این واگذاری منجر به تاسیس شرکت نفت ایرانول در ۱۱ آذرماه سال ۱۳۸۱ گردید و در بهمن سال ۱۳۹۱ سهام این شرکت در فرابورس پذیرفته و عرضه شد.

شرکت نفت ایرانول اکنون در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران ، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف سازی و بسته بندی به فعالیت خود ادامه می دهد.

شرکت نفت ایرانول قصد دارد در افق ۱۴۰۰ شرکتی باشد سرآمد در عرصه تولید و تامین روانکار و محصولات مرتبط در سراسر ایران و منطقه، منطبق بر استاندارهای ملی و بین المللی و با توجه به حفظ محیط زیست و همگام با آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی ساخت محصولات، که دارای بالاترین سهم در بازار مصرف کشور در محصولات نهایی را داشته و سودآورترین شرکت نفتی ایرانی در بازار روانکار با تاکید بر حفظ منافع ذینفعان بویژه سهامداران و مشتریان باشد.

مطلب پیشنهادی  بهترین روغن موتور 10W40

شرکت نفت ایرانول در راستای حضور موثر در بازار داخل کشور و بازارهای منطقه ای و جهانی با فرآوری و عرضه انواع روانکار مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیتی و بهره گیری از دانش و فن آوری های نوین، حفظ ثبات کیفیت در محصولات و کسب رضایت مشتریان، تلاش های مستمری را پیگیری می نماید.

استقرار سیستم مدیریت یکپارچه و اخذ تاییدیه شرکت های معتبر جهانی در زمینه ساخت تجهیزات و قطعات برای روغن های خودرو (اعم از بنزینی، دیزلی و روغن دنده خودرو) موید این مطلب می باشد.

از افتخارات شرکت ایرانول می توان به :جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی،لوح سپاس به عنوان کارفرمای نمونه بندر امام خمینی،نشان کیفیت از سومین کنفرانس بین المللی کیفیت،گواهینامه رتبه زرین از مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،لوح سپاس از سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت،لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی و نشان ویژه مسئولیت اجتماعی از سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی،لوح تقدیر از اولین نمایشگاه جایگاه های سوخت و صنایع وابسته،دریافت لوح و تندیس از سیزدهمین جشنواره قهرمانان صنعت، ‏دریافت تندیس سیمین از چهارمین جشنواره رتبه بندی و ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه شستا و … اشاره کرد.

جهت مشاهده قیمت روغن موتور ایرانول کلیک کنید.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7581

بازگشت به بالا