تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
تشخیص روغن موتور ELF اصلی

تشخیص روغن موتور ELF اصلی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

روغن موتور elf اصلی

تشخیص روغن موتور elf اصلی

با توجه به افزایش قیمت روغن موتور elf اصلی در بازار ایران،عده ای افراد سودجو به عرضه و فروش روغن موتور الف تقلبی روی آورده اند.از این رو تشخیص روغن موتور elf اصلی سخت شده است.

یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توان به تشخیص روغن موتور elf اصلی خریداری شده پی برد توجه به بوی روغن موتور الف تقلبی است.

شاید باورش برای شما سخت باشد،ولی بی بو بودن روغن موتورالف نشانه ی اصل بودن و تشخیص روغن موتور elf اصلی می باشد.

اگر درب پک روغن موتور الف را باز کردید و بوی تندی مشام شما را آزار داد مطمئن خواهید شد که آن روغن اصل نیست و روغن موتور الف اصلی نمی باشد.

در بیشتر مواقع مصرف کنندگان روغن موتور فکر می کنند برای تشخیص روغن موتور elf اصلی باید بو داشته باشد تا جایی که این تفکر اشتباه باعث شده است فکر کنند که هر چقدر میزان بوی روغن موتور تند تر باشد، روغن کیفیت بهتری خواهد داشت.این تفکر اشتباه منجر به این شده است که مصرف کنندگان ناخودآگاه از روغن موتور الف تقلبی استقبال زیادی کنند.

تولید کنندگان با اعتبار روغن موتور توجه و دقت فوق العاده زیادی به درپوش قوطی روغن موتور می نمایند. تولید کنندگان معتبر،درپوش قوطی روغن های موتور را به صورتی دقیق و حرفه ای طراحی می کنند تا بتوانند از این روش روغن موتور اصلی الف را از روغن موتور تقلبی الف در بازار متمایز کنند.

مطلب پیشنهادی  مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی

درپوش روغن های elf اصلی به گونه ایی طراحی می شوند که بعد از باز شدن آسییب ببینند تا متقلبان دیگر نتوانند از قوطی روغن موتورالف اصلی استفاده کنند.
تمام این روش ها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید در تشخیص روغن موتور elf اصلی بهتر عمل کنید.

در کنار این روش ها خرید کردن از فروشنده ها و نمایندگان معتبر نیز از دغدغه شما جهت خرید اشتباه روغن موتور الف تقلبی می کاهد.

شرکت ها و کارخانه های معتبر تولید کننده روغن موتور از برچسب های بزرگ و با وضوح بالا استفاده می کنند.

البته بسیاری از برندهای مطرح تجاری طرح هولگرام های خاص خود را بر روی بسته بندی روغن قرار می دهند. اگر نوشته های روی ظرف روغن واضح ومشخص نباشد یا تار باشد نشان دهنده این است که این روغن تقلبی است و کیفیت لازم را ندارد.

به تازگی کارخانه تولید روغن موتورهای تقلبی توتال و بهران و اِلف که با استفاده از هلوگرام ها و برچسب های بسیار مشابه با نمونه واقعی در شیراز توسط پلیس کشف شد



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7556

بازگشت به بالا