تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی

مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی

امتیاز

مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی

آسیب ها و زخم های ناشی از عوامل محیطی و غیر محیطی نظیر خسارات به وجود آمده از حیوانات و نیز اشتباهات رخ داده در بریدگی های پس از هرس کردن درختان و یا پیوند انواع درختان و گیاهان بر روی اندام درختان، محل های مناسبی برای ورود  انواع عوامل بیماری زا نظیر میکروب ها و ویروس ها و حشرات به گیاه هستند .

راه مقابله با این مشکل بطور معمول پوشانیدن نقاط آسیب دیده با رنگ ها یا مواد تشکیل دهنده چسب های باغبانی به همراه سموم قارچ کش و باکتری کش است .

ویژگی های مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی

مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی پس از خشک شدن ، با ایجاد پوشش ارتجاعی قوی و مقاوم به بارش برف و باران و با بهره گیری از ترکیبات معدنی ضد قارچ و ضد ویروس و ضد باکتری مجاز در کشت ارگانیک ،  از  ورود حشرات  و عوامل بیماری زا ، از طریق اندام آسیب دیده گیاه جلوگیری نموده و موجب ترمیم بهتر و سریعتر بافت ها میگردد .

مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی را به صورت یک لایه ضخیم و یکنواخت بوسیله قلم مو بر روی محل های هرس ، محل های پیوند و اندام آسیب دیده گیاه درختان بمالید .

مواد تشکیل دهتده چسب باغبانی مورد استفاده قبل و بعد از یخبندان جهت هرس درختان میوه به منظور بالا بردن عملکرد محصول و هرس شکل دهی بعد از چیدن میوه ها و همچنین هرس جهت جوان کردن درختان مسن، چسب باغبانی کاربرد علمی و عملی دارد و خود حاوی مواد محافظ و نگهدارنده طبیعی می باشد.

مطلب پیشنهادی  واردات روغن و گریس صنعتی

مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی نمک های مس ،شیره و صمغ گیاهی می باشد.

مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی را به صورت یک لایه نازک و یکنواخت بوسیله فرچه یا قلم مو بر روی محل های هرس، اندام آسیب دیده گیاه درختان بمالید .

برای رقیق کردن و شسشتو ابزار کار از الکل استفاده کنید.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7728

بازگشت به بالا