تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
چسب مخصوص پارچه چیست؟

چسب مخصوص پارچه چیست؟

امتیاز

چسب مخصوص پارچه چیست؟

چسب مخصوص پارچه

با پیشرفت علم و تخصصی شدن کارها،چسب مخصوص هر کاری با خواص خاص و منحصربفرد خود تولید شده است.از این نوع تولیدات می توان به چسب مخصوص پارچه اشاره کرد.

چسب مخصوص پارچه در شرکت های مختلف تولید می شوند.

چسب مخصوص پارچه با کارکردهای تخصصی ارائه می شود.آگاهی از چسب مخصوص پارچه،صنعتگران را در انتخاب چسب پارچه مورد نظر و ارائه محصولی با کیفیت بهتر و بالاتر یاری می کند.

چسب مخصوص پارچه موجود می باشد.چسب پارچه قابلیت ارتجاع و مقاومت در برابر دماهای بسیار بالا مثلا هنگام اطو کشی و شستشو با آب بسیار گرم تا دمای ۹۰ درجه سانتیگراد را داراست.

چسب مخصوص پارچه مناسب جهت چسباندن انواع پارچه با الیاف طبیعی و مصنوعی می باشد و از آن برای تعمیرات مختلف لباس ها هم استفاده می گردد. 

چسب مخصوص پارچه قابلیت استفاده در پارچه های مختلف نظیر پارچه های نمدی، پارچه های پشمی،پارچه های کتان،پارچه های جین را دارند. همچنین چسب مخصوص پارچه در چسباندن الیاف سخت و زبر به یکدیگر و حتی به کاغذ به کار برده می شوند.

چسب مخصوص پارچه چیست؟ جهت استفاده از چسب مخصوص پارچه باید نکاتی را مورد توجه قرار داد.از مهم ترین نکاتی که باید رعایت شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارچه های مورد نظر باید خشک ،تمیز و از هر گونه گرد و غبار و آلودگی عاری باشند.

باید سطح دو پارچه مورد نظررا کاملا با چسب پارچه آغشته نمود و پس از گذشت دو تا سه دقیقه،سطوح پارچه های مورد نظر را به هم چسبانده و تحت فشار زیاد قرار دهید.به طور معمول زمان تقریبی مورد نیاز برای خشک شدن چسب پارچه به طور کامل،حدود ۲۴ ساعت است.

مطلب پیشنهادی  قیمت گریس MOLYKOTE

پس از استفاده از چسب مخصوص پارچه باید درب قوطی را محکم بست تا خشک نشود.معمولا چسب مخصوص پارچه حدود ۱۸ ماه تاریخ انقضا دارند و بهتر است قبل از ۱۸ ماه چسب های پارچه استفاده شوند.

چسب مخصوص پارچه را باید دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری نمود.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7774

بازگشت به بالا