تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
اسم چسب کفش

اسم چسب کفش

امتیاز

اسم چسب کفش

چسب کفش

چسب

چسب کفش ازاساسی ترین اجزا و ارکان در تولید و ساخت کیف و کفش می باشد.

اسم چسب کفش یا معتبر بودن برند چسب کفش باعث بالا بودن یا پایین بودن کیفیت کفش تولید شده می شود.

اسم چسب کفش شناخته شده و معتبر باعث می شود که نگران کیفیت چسب کفش مورد استفاده نباشیم.

هنگام خرید کفش دوام و راحتی کفش جزو مهم‌ترین ویژگی های کفش مورد نظر هستند. به جرات می توان بیان کرد که ۶۰ درصد کیفیت کفش،به اسم چسب کفش و کیفیت آن بستگی دارد.

با گذشت زمان در صورت عدم استفاده از چسب کفش با کیفیت،چسبی که برای چسباندن و اتصال قسمتهای مختلف کفش به کار رفته است خاصیت خود را از دست داده و باعث جدا شدن و پاره شدن قسمت های مختلف کفش و از دست دادن حالت اولیه و استحکام و دوام کفش می شود.

انتخاب صحیح چسب کفش به راحتی میسر نمی باشد و به تخصص و تجربه نیاز دارد.ولی در صورتی که با اسم چسب کفش با کیفیت آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید به خرید چسب کفش بپردازید.

اسم چسب کفش

چسب کفش خریداری شده توسط تولیدکنندگان و صنعتگران باید قابلیت سازگاری و عدم آسیب رساندن به متریال های مختلف نظیر انواع پلاستیک‌ها ،چرم و الیاف را داشته باشد.

چسب کفش خوب باید دوام و انعطاف پذیری و ویسکوزیته بالایی داشته باشد.

چسب کفش مناسب باید مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی و محیطی نظیر محیط اسیدی بارش باران،ضربه، یخ زدگی، روغن،تغییر دما، آب، کشیده شدن و غیره داشته باشد.

مطلب پیشنهادی  چسب آرالدیت ARALDITE

چسب کفش با کیفیت باید مدت زیادی پس از باز شدن خاصیت خود را حفظ کند.چون ممکن است تمام چسب کفش پس از باز شدن درب قوطی مورد استفاده قرار نگیرد.

قطعات مورد استفاده در تولید کیف و کفش باید قبل از اعمال کردن چسب کفش کاملا تمیز و عاری از هرگونه گرد و خاک و آلودگی های دیگر باشد.

استاندارد دمای مناسب برای نگهداری و استفاده از چسب کفش از ۱۰ درجه سانتیگراد تا ۳۵ درجه سانتیگراد می باشد.البته توجه داشته باشید که چسب کفش باید به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

امروزه برای تعمیرات کفش از انواع چسب کفش شامل چسب کفش،چسب سوپر پی یو، چسب زیره کفش،چسب pu و غیره استفاده می شود.

نام دیگر چسب‌ کفش که در بازار رایج است شامل چسب صنعتی،چسب همه کاره،اسم چسب کفش،چسب چرم می باشد.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7636

بازگشت به بالا