تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای

چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای

امتیاز

چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای

چسب دوقلو اوهوپلاس

چسب دوقلو ۹۰ دقیقه ای

چسب دوقلو اوهو

از دیرباز برای اتصال بین اجسام مختلف از چسبها استفاده می شود.از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های تولید چسب می توان به شرکت چسب UHU اشاره کرد.

چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای جزو محصولات صنعتی شرکت اوهو می باشد.

نام لاتین این محصول شرکت اوهو، UHU PLUS ENDFEST 90 MIN می باشد.

چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای بر پایه اپوکسی می باشد.این چسب دوقلو ۹۰ دقیقه ای در برابر فشارها و وزن های سنگین مقاوم می باشد.

ترکیبات به کار رفته در چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای این ویژگی را به این چسب صنعتی داده است تا مقاومت حرارتی منفی ۲۰ تا مثبت ۱۰۰ درجه سانتیگراد را داشته باشد.

چسب دوقلو اوهوپلاس قابلیت ایجاد اتصال و چسبندگی بین متریال و مواد مختلف نظیر سنگ،انواع فلزات،لاستیک، بتن، چینی،پی وی سی، چوب، شیشه و غیره را دارد.

چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای پس از خشک شدن کامل قابلیت ماشینکاری را دارد.این ویژگی باعث شده است تا از این چسب در امور حساس و نیازمند به دقت بالا استفاده شود.

چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای در برابر رطوبت،روغن و مواد اسیدی مقاوم می باشد.

چسب دوقلو اوهوپلاس ۹۰ دقیقه ای در دمای اتاق خشک می شود.برای ایجاد اتصال و چسبندگی با چسب دوقلو اوهوپلاس به ایجاد فشار خیلی زیاد نیاز نبوده و با ایجاد فشار جزئی هم اتصال و چسبندگی مورد نیاز ایجاد می شود.

برای کسب نتایج بهتر و اصولی تر پیشنهاد می شود قبل از استفاده از چسب دوقلو اوهو حتما اطلاعات فنی که پیوست شده است را مطالعه بفرمایید،چون نسبت ترکیب چسب برای مواد مختلف، متفاوت می باشد.

بازرگانی تامین صنعت آپادانا آمادگی خود را جهت ارسال محصولات اصلی UHU به سراسر کشور اعلام می دارد.

مطلب پیشنهادی  چسب دوکون DEVCON ST


https://www.taminsanatapadana.com/?p=8261

بازگشت به بالا