روغن زنجیر

روغن کاسترول viscogen kl 300

روغن زنجیر کاسترول castrol viscogen kl 300

روغن کاسترول viscogen kl 300

viscogen kl 300

روغن زنجیر کاسترول

روغن زنجیر کاسترول جزو روغن های صنعتی و بسیار پرفروش در سطح دنیا و همچنین کشور ما می باشد.

یکی از محصولات شرکت کاسترول،روغن کاسترول viscogen kl 300 می باشد.

اهمیت استفاده از روغن کاسترول viscogen kl 300 زمانی آشکار می شود که خط تولید و یا کل یک مجموعه یا کارخانه به علت آسیب رسیدن به زنجیر یا کانوایر برای مدت طولانی تعطیل می شود.این امر نتیجه عدم استفاده صحیح از روغن زنجیر مناسب یا کیفیت پایین روغن انتخابی می باشد.

متاسفانه امروزه به دلیل عدم بکارگیری متخصصان در شرکتهای مختلف و بکارگیری افرادی بدون تخصص،گاها ملاحضه می شود که این افراد برای روانکاری در قسمت های مختلف به علت پایین بودن قیمت، یک نوع روغن را پیشنهاد می دهند که این امر باعث آسیب های جدی به دستگاه های صنعتی می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های روغن کاسترول viscogen kl 300 جلوگیری از زنگ زدن زنجیر در شرایط مختلف می باشد که این امر باعث استحکام بیشتر زنجیر و جلوگیری از پاره شدن زنجیرهای صنعتی می گردد.

مواد اولیه به کار رفته در روغن کاسترول viscogen kl 300 باعث کاهش اصطکاک و فرسایش در زنجیر می شود.

مهم ترین ویژگی روغن کاسترول viscogen kl 300 توان حفظ ویژگی ها و مشخصات در دماهای بسیار بالا می باشد.

از دیگر ویژگی های روغن کاسترول viscogen kl 300 داشتن ویسکوزیته مناسب می باشد.داشتن ویسکوزیته مناسب در روغن زنجیر باعث می شود تا زنجیر در شرایط مختلف مثل سرعت های بالا یا برعکس حتی در سرعت های پایین هم به راحتی روانکاری شده و آسیب نبیند.

غلیظ بودن روغن زنجیر باعث می شود که زنجیر در سرعت های بالا به درستی روانکاری نشود و بخش هایی از زنجیر بدون روغن رد بشوند.

افزودنی های روغن کاسترول viscogen kl 300 از اکسیداسیون روغن جلوگیری به عمل می آورد.

روغن کاسترول viscogen kl 300 به علت باقیمانده کربن بسیار پایینی که دارد استفاده از این روغن را در کوره های مختلف و زنجیر تونل های پخت صنایع مختلف با مزایای عملیاتی گسترده فراهم کرده است.

روغن زنجیر جزو روغن های صنعتی می باشد.روغن زنجیر برای روانکاری تخصصی تجهیزات متحرک مختلف مانند یاتاقان ها،کانوایرها و زنجیرها که تحت شرایط سخت با دماهای بسیار بالا کار می کنند طراحی شده است.

شرکت کاسترول جزو شرکت های جهانی تولید کننده انواع روغن و گریس های صنعتی می باشد که دفتر مرکزی آن در بریتانیا قرار دارد.شرکت CASTROL زیر مجموعه شرکت BP می باشد.شرکت کاسترول با کیفیت ترین روانکارهای صنعتی را در سطح جهان تولید می نماید.

اطلاعات فنی روغن کاسترول viscogen kl 300

بازرگانی تامین صنعت آپادانا آمادگی خود را جهت ارسال محصولات اصلی شرکت castrol به سراسر کشور اعلام می دارد.