تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
چسب هل

چسب هل

امتیاز

چسب هل

آقای خلیل نظری مالک و موسس صنایع شیمیایی چسب هل می باشد.چسب هل با به کارگیری بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در استان های مختلف کشور در بخش های کنترل کیفی ،سیستم های فنی ، آزمایشگاه ، تزریق پلاستیک ، تبلیغات و … به تولید و فروش محصولات چسب هل می پردازند.

برترین و اولین محصول بی نظیر کارخانه چسب هل ، چسب فولاد هل می باشد.

با گذشت زمان با حاصل شدن آگاهی از نیاز مشتریان محترم چسب هل انواع دیگری از چسب هل تولید و در بازارهای داخلی و بین المللی توزیع گردید که از بین آن محصولات چسب هل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چسب هل لیزر مخصوص شیشه ، چسب هل زه خودرو ، چسب هل سیلیکون طلایی ، چسب هل گیاهی و خاک ، چسب هل واشرساز توربو ، چسب هل ماهی نشان و چسب هل چوب و غیره.

مخاطبان اصلی چسب هل فولاد ، چسب هل واشرساز حرارتی و چسب هل زه خودرو عموما فروشگاه های لوازم یدکی ، ابزار فروشی های رنگ و چسب پلاستیکی هستند.

چسب هل گیاهی ، چسب هل لیزر مخصوص شیشه ، چسب هل سیلیکون طلایی و چسب هل ماهی نشان هل غالبا کاربرد عمومی دارند و می توانند در مصارف خانگی ، مهدکودک ، تعمیرات مهدکودک ها و مدارس مورد استفاده قرار گیرند.

اگر اتصال آینه به اتومبیل به وسیله قطعه سربی پشت آینه باشد، می توان از چسب هل یو وی هل استفاده کرد و بهتر است، ابتدا قطعه سربی را به شیشه متصل کرده و بعد از خشک شدن کامل چسب، آینه را روی این قطعه سوار کنیم. ولی اگر اتصال آینه به شیشه از نوع پلاستیک به شیشه باشد برای این اتصال باید از چسب هل فولاد هل استفاده نمود .

مطلب پیشنهادی  فرمول رایگان چسب

ولی اگر زه خودرو حالت پلاستیک خشک مثل زه خودرو پراید داشته باشد نمی توان از این چسب برای چسباندن آن استفاده کرد ولی اگر زه خودرو حالت لاستیکی داشته باشد (مثل زه خودرو آردی) در این صورت می توان از چسب هل فولاد استفاده کرد به شرطی که ابتدا لایه نایلونی روی زه را با سمباده زدن از بین ببرید.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7680

بازگشت به بالا