تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
قیمت روغن موتور Elf

قیمت روغن موتور elf

امتیاز

روغن موتور elf

قیمت روغن elf

قیمت روغن موتور elf

قیمت روغن موتور الف

روغن موتور الف اصلی

روغن موتور الف تقلبی

شرکت ELF یکی از بزرگترین تولید کننده های روغن موتور در فرانسه می باشد که تاییدیه شرکت رنو فرانسه را دارد و به عبارتی دیگر شرکت خودروسازی رنو محصولات ELF را برای استفاده در خودروهایش توصیه می کند.

به دلیل وجود محصولات روغن موتور الف تقلبی در بازار ایران و امارات باید روغن موتور الف را از نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز تهیه نمود.

قیمت روغن موتور elf اصلی دارای اختلاف با قیمت روغن موتور elf تقلبی می باشد.

محصولات روغن موتور الف که زیر مجموعه شرکت روغن توتال فرانسه است در بازار ایران نام و نشان خوبی را پیدا کرده است و به دلیل مناسب بودن قیمت روغن موتور elf همواره مردم استقبال بسیار خوبی از محصولات این کمپانی کرده اند.

روغن موتور الف بیشتر از سوی کارخانجات خودرو سازی پژو و رنو پیشنهاد شده است و همچنین در بیشتر گروه های خودروهای ایرانی نیز کاربرد مناسبی دارند.

روغن موتور الف اصلی ساخت کشور فرانسه می باشد که عملکرد فوق العاده آن برای اتومبیل های شرکت رنو و ال ۹۰ می باشد، وجود روغن موتور الف تقلبی از این شرکت در بازار باعث شده است که بسیاری از مردم نسخه های تقلبی آن را خریداری کنند.

در هنگام خرید به قیمت روغن موتور elf توجه نمایید.
شرکت الف یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن موتور در فرانسه می باشد همچنین تاییدیه شرکت رنو را دارد و در کل شرکت رنو برای مردم برای خودرو های خود روغن موتور الف را پیشنهاد می کند برای دریافت روغن موتور elf با این مرکز در ارتباط باشید.
وظایف اصلی و مهم یک روغن موتور برای خودرو شامل روان سازی قسمت های متحرک موتور، به حداقل رساندن اصطحکاک و فرسایش، کمک به کاهش حرارت و جذب ذرات معلق و رسوبات لجنی حاصل از احتراق می باشد.
اگرچه روغن موتور الف اصلی باید این وظایف را به طور همزمان در موتور اتومبیل انجام دهد ولی این نیز خود پیچیده و برای موتور اتومبیل بسیار مهم است برای همین استفاده از یک روغن موتور مناسب برای خودرو می توان به عنوان مهمترین وظیفه برای پیشگیری از عملکرد نامناسب خودرو دانست.

مطلب پیشنهادی  بهترین مارک روغن موتور

در هنگام خرید باید دقت شود تا روغن موتور الف تقلبی خریداری نشود.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7535

بازگشت به بالا