تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
قیمت روغن موتور اسپیدی ۲۰W50

قیمت روغن موتور اسپیدی ۲۰W50

۵/۵ - (۳ امتیاز)

روغن موتور اسپیدی ۲۰W50

قیمت روغن موتور اسپیدی ۲۰W50

قیمت روغن اسپیدی ۲۰W50

روغن موتور اسپیدی ۲۰W50 از محصولات شرکت کیمیا اسپیدی قشم می باشد.

شرکت کیمیا اسپیدی قشم زیر مجموعه شرکت نفت سپاهان می باشد.

شهریور ماه سال ۱۳۹۴ هیات مدیره نفت سپاهان طرح استقرار سیستم توزیع مویرگی روغن موتور اسپیدی راتصویب نمود و مقرر شد این فعالیت در یکی از شرکت های تابعه در دو فاز انجام شود .

فاز اول آزمایشی در استان تهران و فاز دوم در مناطق دارای اولویت شامل خراسانات ، فارس ، اصفهان، گیلان و خوزستان انجام شد.

در انتهای سال ۹۴ با تغییر هیات مدیره،شرکت کیمیا اسپیدی قشم که در سال ۸۹ تاسیس شده بود . مامور شد تا محصولات نفت سپاهان نظیر روغن موتور اسپیدی۲۰W50 را به ترتیب اولویت در استان تهران و سایر نقاط کشور و همزمان در منطقه و کشورهای همسایه ، فروش و توزیع مویرگی نماید .

فعالیت شرکت با جذب و استخدام نیروهای متخصص و با تجربه در فرآیند فروش مویرگی روغن موتور اسپیدی ۲۰W50آغاز و مطابق برنامه تعیین شده در پایان خرداد ماه سال ۹۵ عملیات فروش در استان تهران آغاز گردید.

پالایشگاه نفت سپاهان در سال ۱۳۷۱ به­ عنوان یکی از واحدهای پالایشگاه اصفهان آغاز به فعالیت نمود.

این واحد پالایشگاهی در ابتدای مهر ماه سال ۱۳۷۸ به­ صورت یک شرکت سهامی خاص تحت عنوان شرکت تصفیه روغن اصفهان تأسیس و تحت شماره ۱۵۵۰۷۸ مورخ ۱/۷/۱۳۷۸ در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

این شرکت قیمت روغن موتور اسپیدی ۲۰W50را تعیین می کند.

مطلب پیشنهادی  مواد تشکیل دهنده چسب باغبانی

همچنین طبق بند ج تبصره ۱۰ قانون بودجه سال ۱۳۷۹ و در راستای تصمیمات کمیته تأدیه مطالبات صندوق مقرر گردید این شرکت به­ عنوان کارخانه روغن­ سازی پالایشگاه اصفهان به صندوق بازنشستگی، پس­ انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت واگذار گردد. بر این اساس و با توجه به طولانی شدن فرآیند واگذاری، این شرکت عملاً تا پایان سال ۱۳۸۰ فعالیت عملیاتی و تجاری نداشته و کلیه فعالیت­ ها در قالب شخصیت حقوقی پالایشگاه اصفهان انجام شده است.

با واگذاری این شرکت از ابتدای سال ۱۳۸۱ فعالیت آن آغاز و به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۲۸/۲/۱۳۸۱ نام شرکت از تصفیه روغن اصفهان (سهامی خاص) به شرکت نفت سپاهان (سهامی خاص) تغییر یافت. این شرکت از جمله واحدهای تجاری متعلق به صندوق بازنشستگی، پس­ انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت بوده که در سال ۱۳۸۵ کلیه سهام صندوق به شرکت سرمایه­ گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت انتقال یافته است.

مرکز اصلی شرکت در تهران، میدان آرژانتین، میدان بهاران، نبش کوچه ۲۸ خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، پلاک ۹۲ و محل کارخانه در کیلومتر ۵ جاده اصفهان – تهران قرار دارد.

شرکت نفت سپاهان از آغاز تأسیس به موازات تولید روغن موتورهای دیزلی و بنزینی، با برآورد ظرفیت تقاضای داخلی اقدام به صادرات روغن پایه اکستراکت و اسلاک واکس مازاد تولیدی نمود که بهترین تصمیم و نشـانه درایت و شنـاخت بازارهای داخلی و بین المللی بوده است.

جهت استعلام قیمت روغن موتور اسپیدی ۲۰W50 به نمایندگی های مجاز روغن اسپیدی مراجعه فرمایی



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7542

بازگشت به بالا