تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
روغن موتور ایرانول برای پراید

روغن موتور ایرانول برای پراید

امتیاز

روغن موتور ایرانول

روغن موتور برای پراید

روغن موتور ایرانول برای پراید

شرکت های تولید کننده روغن موتور زیادی در کشور وجود دارند که روغن های متفاوتی را برای خودروهای مختلف تولید می کنند.

از بهترین روغن های تولید شده می توان به روغن موتور ایرانول برای پراید اشاره کرد.

شرکت ایرانول روغن های مختلفی را برای پراید تولید می کند از با کیفیت ترین آن ها می توان به روغن موتور ایرانول صبا،روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰،روغن موتور ایرانول ۱۲۰۰۰،روغن موتور ایرانول ۸۰۰۰ و روغن موتور ایرانول ۶۰۰۰ اشاره کرد.

شرکت ملی نفت ایران در راستای خصوصی سازی شرکتهای دولتی و سیاست های کلان دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کاهش حجم تصدی گری دولتی در حوزه غیرانحصاری و واگذاری امور به بخش خصوصی، با هدف توسعه مشارکت این بخش در فعالیتهای اقتصادی و صنعتی، به منظور افزایش کارآیی ، واحد های روغن سازی پالایشگاههای تهران و آبادان را به سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و آستان قدس رضوی واگذار نموده است.

که این واگذاری منجر به تاسیس شرکت نفت ایرانول در ۱۱ آذرماه سال ۱۳۸۱ گردید و در بهمن سال ۱۳۹۱ سهام این شرکت در فرابورس پذیرفته و عرضه شد.

شرکت نفت ایرانول اکنون در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران ، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف سازی و بسته بندی به فعالیت خود ادامه می دهد.

شرکت نفت ایرانول قصد دارد در افق ۱۴۰۰ شرکتی باشد سرآمد در عرصه تولید و تامین روانکار و محصولات مرتبط در سراسر ایران و منطقه، منطبق بر استاندارهای ملی و بین المللی و با توجه به حفظ محیط زیست و همگام با آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی ساخت محصولات، که دارای بالاترین سهم در بازار مصرف کشور در محصولات نهایی را داشته و سودآورترین شرکت نفتی ایرانی در بازار روانکار با تاکید بر حفظ منافع ذینفعان بویژه سهامداران و مشتریان باشد.

مطلب پیشنهادی  قیمت روغن موتور اسپیدی 10W40

شرکت نفت ایرانول در راستای حضور موثر در بازار داخل کشور و بازارهای منطقه ای و جهانی با فرآوری و عرضه انواع روانکار مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیتی و بهره گیری از دانش و فن آوری های نوین، حفظ ثبات کیفیت در محصولات و کسب رضایت مشتریان، تلاش های مستمری را پیگیری می نماید.

استقرار سیستم مدیریت یکپارچه و اخذ تاییدیه شرکت های معتبر جهانی در زمینه ساخت تجهیزات و قطعات برای روغن های خودرو (اعم از بنزینی، دیزلی و روغن دنده خودرو) موید این مطلب می باشد.

از افتخارات شرکت ایرانول می توان به :جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی،لوح سپاس به عنوان کارفرمای نمونه بندر امام خمینی،نشان کیفیت از سومین کنفرانس بین المللی کیفیت،گواهینامه رتبه زرین از مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،لوح سپاس از سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت،لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی و نشان ویژه مسئولیت اجتماعی از سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی،لوح تقدیر از اولین نمایشگاه جایگاه های سوخت و صنایع وابسته،دریافت لوح و تندیس از سیزدهمین جشنواره قهرمانان صنعت، ‏دریافت تندیس سیمین از چهارمین جشنواره رتبه بندی و ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه شستا و … اشاره کرد.

جهت مشاهده قیمت روغن موتور ایرانول کلیک کنید.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7578

بازگشت به بالا