تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
روغن موتور الف تقلبی

روغن موتور الف تقلبی

امتیاز

روغن موتور الف

روغن موتور تقلبی الف

روغن موتور الف تقلبی

با توجه به افزایش قیمت روغن موتور الف در بازار ایران،عده ای افراد سودجو به عرضه و فروش روغن موتور الف تقلبی روی آورده اند.

یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توان به اصالت روغن خریداری شده پی برد توجه به بوی روغن موتور الف تقلبی است.

شاید باورش برای شما سخت باشد،ولی بی بو بودن روغن موتورالف نشانه ی اصل بودن روغن موتور الف می باشد.

اگر درب پک روغن موتور الف را باز کردید و بوی تندی مشام شما را آزار داد مطمئن خواهید شد که آن روغن اصل نیست و روغن موتور الف تقلبی می باشد.

در بیشتر مواقع مصرف کنندگان روغن موتور فکر می کنند روغن موتور الف باید بو داشته باشد تا جایی که این تفکر اشتباه باعث شده است فکر کنند که هر چقدر میزان بوی روغن موتور تند تر باشد، روغن کیفیت بهتری خواهد داشت.این تفکر اشتباه منجر به این شده است که مصرف کنندگان ناخودآگاه از روغن موتور الف تقلبی استقبال زیادی کنند.

تولید کنندگان با اعتبار روغن موتور توجه و دقت فوق العاده زیادی به درپوش قوطی روغن موتور می نمایند. تولید کنندگان معتبر،درپوش قوطی روغن های موتور را به صورتی دقیق و حرفه ای طراحی می کنند تا بتوانند از این روش روغن موتور اصلی الف را از روغن موتور تقلبی الف در بازار متمایز کنند.

درپوش روغن های الف اصلی به گونه ایی طراحی می شوند که بعد از باز شدن آسییب ببینند تا متقلبان دیگر نتوانند از قوطی روغن موتور استفاده کنند.
تمام این روش ها می تواند به شما کمک کند تا روغن موتور تقلبی الف خرید نکنید.

مطلب پیشنهادی  روغن موتور ایرانول 12000 برای پراید

در کنار این روش ها خرید کردن از فروشنده ها و نمایندگان معتبر نیز از دغدغه شما جهت خرید اشتباه روغن موتور الف تقلبی می کاهد.

شرکت ها و کارخانه های معتبر تولید کننده روغن موتور از برچسب های بزرگ و با وضوح بالا استفاده می کنند.

البته بسیاری از برندهای مطرح تجاری طرح هولگرام های خاص خود را بر روی بسته بندی روغن قرار می دهند. اگر نوشته های روی ظرف روغن واضح ومشخص نباشد یا تار باشد نشان دهنده این است که این روغن تقلبی است و کیفیت لازم را ندارد.

به تازگی کارخانه تولید روغن موتورهای تقلبی توتال و بهران و اِلف که با استفاده از هلوگرام ها و برچسب های بسیار مشابه با نمونه واقعی در شیراز توسط پلیس کشف شد.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7548

بازگشت به بالا