تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
گریس خوراکی اس کا اف SKF LGFP2

گریس خوراکی اس کا اف SKF LGFP2

۵/۵ - (۱ امتیاز)

گریس SKF LGFP2

گریس اس کا اف LGFP2

گریس خوراکی اس کا اف LGFP2

این محصول شرکت SKF جزو محصولات FOOD GRADE می باشد.

گریس اس کا اف LGFP2 دارای پایه آلومینیوم کمپلکس می باشد.این گریس آلومینیوم کمپلکس غیر سمی بوده و از روغن سفید پزشکی تشکیل شده است. گریس خوراکی اس کا اف LGFP2 مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد.

گریس SKF LGFP2 مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته و طول عمر بسیار بالایی دارد.این گریس صنعتی دارای PH خنثی می باشد.

گریس اس کا اف LGFP2 دارای گواهینامه H1 از صنایع غذا و داروی ایالات متحده NSF می باشد.

گریس خوراکی اس کا اف LGFP2 دارای گواهینامه حلال (Kosher) می باشد.

گریس خوراکی اس کا اف LGFP2 جهت روانکاری تجهیزات مورد استفاده در نانوایی ها و مراکز تولید نان صنعتی، تجهیزات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی و دارویی، یاتاقان ها، یاطاقان های نوار نقاله و سیستمهای های پر کننده بطری های نوشیدنی استفاده می گردد.

گریس SKF LGFP2 تحمل حرارتی منفی ۲۰ تا ۱۱۰ درجه سانتیگراد را دارد.این گریس صنعتی شرکت اس کا اف دارای گرید ۲ یا NLGI 2 می باشد.

شرکت SKF علاوه برتولید گریس، تولید کننده روغن‌های صنعتی فوق پیشرفته که دارای پارامترهای ویژه ویسکوزیته، پایداری حرارتی ومواد افزودنی (EP/AW و حفاظت از خوردگی) هستند که متناسب با شرایط خاص درنظر گرفته می‌شوند.

از مزایای گریس خوراکی اس کا اف LGFP2 نسبت به گریس های دیگر می‌توان به چسبندگی بهتر به یاتاقان، عدم چکه کردن، جلوگیری از ورود مواد زائد و رطوبت به داخل یاتاقانها را نام برد.

مطلب پیشنهادی  گریس اس کا اف SKF LGWG 3/1

شرکت اس کا اف شرکتی سوئدی می باشد که در سال ۱۹۰۷ با تولید بلبرینگ تاسیس گردید. دفتر مرکزی شرکت SKF در شهر گوتنبورگ واقع شده است. شرکت (اس کا اف) SKF یکی از بزرگترین تولید کننده های یاتاقان و بلبرینگ در جهان است و شامل بیش از ۱۰۰ سایت اصلی تولید در ۷۰ کشور جهان است و در بیش از ۱۳۰ کشور در جهان محصولات خود را توزیع میکند.

همچنین شرکت اس کا اف (SKF) تولید کننده روانسازها و سیستم های روان کاری می باشد و این امر شرکت SKF را از دیگر شرکت های تولید کننده روانکار بی نیاز کرده است.

جهت حصول نتایج بهتر،قبل از استفاده از این محصول اس کا اف،دیتاشیت پیوست شده در قسمت پایین صفحه را مطالعه بفرمایید.

بازرگانی تامین صنعت آپادانا آمادگی خود را جهت ارسال محصولات اصلی شرکت SKF به سراسر کشور اعلام می دارد.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7435

بازگشت به بالا