تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
روغن موبیل MOBILECT 35

روغن موبیل MOBILECT 35

امتیاز

روغن ترانسفورماتور MOBILECT 35

روغن موبیل MOBILECT 35

روغن ترانس MOBILECT 35

روغن ترانسفورماتور MOBILECT 35 جزو روغن های صنعتی معدنی محسوب می شود. روغن ترانس موبیل  MOBILECT 35 از تقطیر جز به جز نفت خام حاصل می شود.

از وظایف اصلی روغن ترانسفورماتور MOBILECT 35 می توان به ایجاد عایق الکتریکی و انتقال گرمای ایجاد شده در ترانسفورماتور اشاره کرد.

در کل روغن های ترانسفورماتور و از جمله روغن موبیل  MOBILECT 35 باید نقطه ریزش پایین در حدود منفی۳۰ درجه سانتیگراد و نقطه اشتعال بالا در حدود مثبت ۱۴۰ درجه سانتیگراد را داشته باشند.

برای بررسی و نظارت عملکرد ترانسفورماتورها باید نمونه برداری از روغن ترانسفورماتورها در فواصل منظمی صورت پذیرد.

با انجام این عمل علاوه بر این که برخی مشخصات روغن در فواصل زمانی معین ضبط می گردد ، بلکه میزان پیشرفت و تغییرات این مشخصات با گذشت زمان نیز آشکار خواهد گردید که این امر خود مبنای بسیار بهتری برای ارزیابی وضعیت روغن می باشد.

در صورتی که نتایج بعضی از اندازه گیری ها منطبق با نتایج قبلی حاصل شده نباشد،این بدان معنی است که در انجام اندازه گیری ها و یا هنگام نمونه برداری روغن موبیل خطایی رخ داده است.

روغن ترانس نمونه برداری شده به راحتی به وسیله آلودگی و رطوبت شیرها و یا بطری نمونه برداری آلوده می گردد و بنابراین نمونه برداری از روغن ترانسفورماتور حتما باید با حد اکثر دقت صورت پذیرد.

از ویژگی های اصلی روغن MOBILECT 35 می توان به عدم وجود ناخالصی و ذرات معلق،عدم وجود ترکیبات شیمیایی مضر،طول عمر بالا،خاصیت عایق بندی خوب الکتریکی،جلوگیری از فرسایش و خوردگی قسمت‌های مختلف ترانسفورماتور،جرم پایین،قابلیت خنک کنندگی مناسب و غیره اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی  روغنMOBILGEAR SHC XMP 150

روغن ترانسفورماتور MOBILECT 35 تمام مشخصات روغن ترانس استاندارد شامل مشخصات شیمیایی(میزان آب موجود در روغن، اسیدیته روغن، میزان لجن و رسوبات)، مشخصات الکتریکی(مقاومت دی‌الکتریک، مقاومت ویژه، فاکتور تلفات دی‌الکتریک) و مشخصات فیزیکی(کشش سطحی، ویسکوزیته، نقطه اشتعال، نقطه ریزش) را دارا می باشد.

اطلاعات فنی روغن موبیل MOBILECT 35

بازرگانی تامین صنعت آپادانا آمادگی خود را جهت ارسال محصولات اصلی شرکت MOBIL به سراسر کشور اعلام می دارد.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7474

بازگشت به بالا