تامین صنعت آپادانا بازرگانی روغن موتور ،چسب و اسپری رفتن به محتوای اصلی
چسب ام اس پلیمر NP1

چسب ام اس پلیمر NP1

امتیاز

ELASTIC NP1 CONSTRUCTION

چسب MS POLYMER NP1

چسب ELASTIC NP1 CONSTRUCTION بر پایه ام اس پلیمر می باشد.چسب NP1 علاوه بر ایجاد اتصال و چسبندگی،نقش عایق و محافظ سطوح را هم انجام می دهد.

چسب MS POLYMER NP1 چسبی تک جزئی بوده و در مجاورت هوا خشک می شود.

چسب ام اس پلیمر NP1 بدون حلال و ایزوسیانات می باشد و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.این چسب به علت ترکیبات شیمیایی خاصی که دارد از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

چسب MS POLYMER NP1 خاصیت آنتی یووی و آنتی باکتریال دارد و این ویژگی باعث می شود که در قابلیت استفاده هم در محیط داخلی و هم در محیط خارجی را داشته باشد.

چسب الاستومری NP1 ماندگاری بالایی در شرایط سخت شیمیایی داشته و این ویژگی عمر مفید قطعه مورد نظر را افزایش می دهد.

ویژگی اصلی چسب ام اس پلیمر NP1 داشتن خاصیت ارتجاعی و کش سان بودن می باشد.

پلیمر ارتجاعی ان پی وان مصارف ساختمانی و صنعتی دارد و در صنایعی که تحمل حرارتی بالا مورد نیاز می باشد از این چسب استفاده می شود.

چسب MS POLYMER NP1 قابلیت ایجاد اتصال و چسبندگی به مواد مختلف نظیر آلومینیوم،آهن،سنگ، بتن، چوب، کاشی، سفال، گچ و غیره را دارد.چسب ان پی وان قابلیت رنگ پذیری هم دارد.

چسب ان پی وان قابلیت الاستیسیته یا کشسانی بسیار بالا تا ۳۰ درصد را دارد که این امر چسب NP1 را مناسب استفاده در مفاصل و محل هایی که تحت فشار و وزن های سنگین قرار دارند می کند.

مطلب پیشنهادی  چسب لاکسیل LOXEAL 47 GEL

چسب MS POLYMER NP1 تحمل حرارتی منفی ۴۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد را دارد.این چسب قابلیت استفاده با گان را داشته و در سه رنگ موجود می باشد.

اطلاعات فنی چسب ام اس پلیمر NP1

بازرگانی تامین صنعت آپادانا آمادگی خود را جهت ارسال محصولات اصلی NP1 به سراسر کشور اعلام می دارد.



https://www.taminsanatapadana.com/?p=7427

بازگشت به بالا